maanantai 17. elokuuta 2015

Liikuntaviikko 33: Parempaan päin menossa

No niin, tähän liikuntaviikkoon olenkin jo paljon tyytyväisempi kuin edelliseen. Vaikka on tuo vielä aika vesijuoksupainotteista. Pari viikkoa vielä, ennen kuin saan siihen vähän enemmän muutosta. Mutta olen kuitenkin ollut ihan kiitettävän ahkera, ainakin omasta mielestäni.

Kuva: Heiaheia.com
Maanantai: Crosstrainer 30 min
Tiistai: Vesijuoksu 45 min, kävely 40 min ja mindfullness-harjoituksia 20 min
Keskiviikko: Lepoa
Torstai: Vesijuoksu 60 min, sauvakävely 25 min, rentoutusharjoituksia 30 min
Perjantai: Vesijuoksu 30 min
Lauantai: Vesijuoksu 60 min
Sunnuntai: Vesijuoksu 60 min, kävely 40 min, yin-jooga 60 min

Hieman päälle kahdeksan tuntia, jos laskin oikein, tosin mukana vajaan tunnin verran rentoutus- ja mindfulness-harjoituksia. Ei paha.

Tänään onkin vuorossa 16-tuntinen työpäivä, joten liikunta taitaa jäädä aika vähiin. Ei se mitään, huomenna jatketaan reippaana ja pirteänä... toivon ainakin.

Tavoite viikolle 34: Joogaa ainakin kolme kertaa.

4 kommenttia:

  1. Aivan mahtava liikuntaviikko!!! :-) Itellä alkaa tänään taas kotikahvakuulailu 3 viikon jälkeen. Saa nähdä miten kipee mä huomenna oon :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Auts! Toivottavasti on sillä lailla mukavasti pientä kivistystä vaan, sellaista joka saa tuntemaan että on tehnyt jotain.

      Poista
  2. Vitsi mikä liikuntaviikko!!! Itsekin tässä yritän aktivoitua, liityin viime keskiviikkona Elixiaan nimittäin. Siihen että liikunta olisi päivittäistä, on kyllä matkaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, Elixia on kai kiva, mies käy siellä. Minulle vähän turhan kallis ja kaukana :)

      Poista