sunnuntai 15. helmikuuta 2015

Liikuntaviikko 7: Laiskaa menoa

Liikuntaviikkona tämä viikko ei ole ollut onnistuneimmasta päästä. Olen ensinnäkin harrastanut normaalia enemmän sosiaalista elämää, mikä oli aivan mahtavaa (<3 rakkaat ystävät! <3), ja toisaalta seurakseni hiipi perjantaina flunssanpoikanen, joka nyt tuntuu vain pahenevan. Viikonloppu on siis mennyt vaakatasossa, ja ensi viikolla sama jatkuu ainakin liikunnan osalta. Harmittaa hieman, koska olin sopinut huomiselle tapaamisen PT:n kanssa. Se siirtyy nyt loppukuulle.

Viikon liikunnat

Maanantai: Suunniteltu välipäivä
Tiistai: Vesijumppa 45 min
Keskiviikko: Kuntopyöräily 25 min., vesijuoksu 50 min.
Torstai: Välipäivä

Perjantai: Kuntopyöräily 25 min., crosstrainer 15 min.

Lauantai: Sairauspäivä
Sunnuntai: Sairauspäivä

Minkäs sille mahtaa. Sairaana on levättävä, vaikka vähän harmittaa.

Tavoitteet tälle viikolle olivat:
1. Arkiliikuntaa, arkiliikuntaa
2. Polje ainakin 20 min. putkeen crosstrainerilla

Ykkönen toteutui jotenkin. Onnistuin pitämään hissittömiä päiviä ja kävelemään jonkin verran. Kakkonen ei onnistunut, osittain koska aika loppui kesken ja osittain koska onnistuin kehittämään crosstraineria kohtaan oudon inhon. Piti houkutella itseni crosstrainerille hyvällä musiikilla. Keino sekin. Noh, uudestaan kunhan olen terve taas.

Ensi viikon tavoitteet:
1. Parane flunssasta. Kokeile loppuviikosta jotain kevyttä liikuntaa, mutta vain jos olo on hyvä. Muista juoda tarpeeksi ja levätä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti