sunnuntai 1. helmikuuta 2015

Liikuntaviikko 5

Maanantai: Helppo jooga 40 min. Curvy Yogan ohjelmalla
Tiistai: 20 min. vesijuoksua, 45 min. vesijumppaa matalassa vedessä, mukana menossa vesijuoksuhanskat ja lötköpötkö
Keskiviikko: 35 min. vesijuoksua, 15 min. Curvy Yogan rauhoittavaa iltajoogaa. Sekä noin 45 min. epäonnistunutta geokätköilyä ja pupujen pelkäämistä.
Torstai: Jooga 45 min. CY:n Yogi's Little Helper
Perjantai: Vesijuoksu 45 min.
Lauantai: Vesijumppa 45 min. matalassa vedessä, smiliet 
Sunnuntai: Vesijumppa syvässä vedessä 45 min, hanskat, trampoliinilla 35+10 min., smiliet

Viime viikolla määrittelin tämän viikon tavoitteiksi 1) löytää uusi joogaohjelma ja 2) ulkoilla enemmän. Kohta 1 tuli helposti täytettyä, kun ostin vuoden jäsenyyden Curvy Yoga -sivustolle.

Kohta 2 on aiheuttanut vähän enemmän ongelmia. En erityisemmin rakasta ulkoilua, joten itsensä potkiminen ulkoilmaan on aina vähän työn ja tuskan takana. Yritin ulkoilla edes vähän esim. kävelemällä uimahallille, mutta aika vähiin jäi. Uimahallilla viihdyin paremmin.

Ensi viikon tavoite: Ihan oikeasti, nyt Netflix pois päältä ja ULOS!

2 kommenttia:

  1. Tosi paljon olet liikkunut. Ulkoileminen virkistää niin kehoa kuin mieltäkin. Meilläpäin on nyt pari päivää satanut räntää, niin eipä ole pahemmin huvittanut lähteä ulos. Periaatteessahan kysymys on kuitenkin vain oikeanlaisesta pukeutumisesta - ei sitä kastu jos pukee oikein päällensä. Mutta kun ei huvita, niin ei vaan huvita. Ensi viikolla paremmalla itsekurilla ylös, ulos ja lenkille. Iloista viikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jotenkin yllätyin itsekin miten paljolta se näyttää näin kirjoitettuna, kun itse olen jotenkin mieltänyt että liikun tosi vähän. Voi olla että näyttää enemmältä kuin onkaan, kun vaikka jotkut joogailut on olleet aika lyhytkestoisia.

      Täälläkin tulee räntää... pitäisi ostaa kunnon vedenpitävät kengät. Ja nastakengät. Ja vaikka mitä...

      Poista